Orättfärdighet, kyla/kallhet. /The world. Bli ett Guds barn.

JESUS ändrade på mitt liv, från ofrälst till frälst, på cirka 0-tid. Jag förstod vad jag behövde, jag är innerligt tacksam till JESUS som gjorde det för mig. Jag önskar att människor i denna kalla värld vi har o lever i, vaknar och får se en annan del av livet. LIVET i ledning av JESUS. 1 Tim 4:1 Men Anden säger tydligt att i de sista tiderna kommer några att avfalla från tron och följa villoandar och onda andars läror, Heb 9:26 I så fall hade han varit tvungen att lida många gånger sedan världens skapelse. Men nu har han trätt fram en gång för alla vid tidernas slut för att genom sitt offer utplåna synden. ______________________ Världens barn är Världens barn och GUDS BARN är GUDS BARN. Det finns bara två olika sorter, och så förstås de som vacklar fram och tillbaka i tron, de har det mycket besvärligt! HATET är stort på vår jord i många sammanhang och HATET EMOT de troende är stort. ______________________ När vaccinationerna tar fart igen börjar de stora förföljelserna och ännu mer hat. DÅ gäller det att vara stark och stå på GUDS ORD att INTE bli BEDRAGEN, att INTE bli LURAD. Man måste veta VAD LÖGNERNA BESTÅR UTAV. Det som finns i kvacksett/vaccin/ och nålarna är inte något man skall tacka ja till!!
/Maria

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Att tro och att vänta och att känna JESUS och hans styrka och kärlek

VAD är tunga bördor?

Jesus är världens ENDA hopp